автомобильно

  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Виховання ініціативної молоді, здатної приймати важливі рішення, неможливе без широкого залучання учнів до участі в управлінні справами Центру через організацію колективної творчої діяльності та учнівського самоврядування.

Головне завдання учнівського самов­рядування Центру полягає в тому, щоб через розвиток соціальної активності учнів виховувати в них почуття власної гідності, надати їм можливість проявити себе в справах. Це дає змогу формувати свідоме ставлення до власного життя, а отже і до здоров’я, створює альтернативу безцільного проведення часу.

Лідери учнівського самоврядування Центру приймають активну участь у роботі Харківської обласної ради учнівського самоврядування, яка входить до Всеукраїнської ради учнівського самоврядування професійно-технічних навчальних закладів. 

Законодавчу гілку влади в учнівській республіці уособлює вища учнівська рада, що складається із лідерів груп, які є представниками кожної групи. У нашому Центрі до парламенту учнівської республіки входять 21 староста (за кількістю  груп).

Дуже важливим кроком у становленні нашої мо­делі самоврядування стало створення статуту учнівської республіки та кількох основних законів. Статут учнівської республіки розроблено і затверджено радою лідерів учнівської республіки та обговорено і прийнято всіма учнями Центру.

За статутом, учнівська республіка є парламентсько-президентською. Президент учнівської республіки обирається з числа учнів усіх груп терміном на один рік. Проводяться демократичні вибори президента учнівської республіки,які несуть великий вихов­ний потенціал. Кандидати у президенти та їх команди готують передвиборчі програми, які захищають перед виборцями.

Представником виконавчої влади є кабінет міністрів учнівської республіки. Збори міністрів проводяться раз на два тижні.

В учнівській республіці існує 5 міністерств, рада лідерів груп (старостат) та гуртожитку.

Центр дисципліни та порядку займається підтри­манням внутрішнього порядку в Центрі, профілактикою попередження злочинності, вирішує конфліктні ситуації. При Міністерстві створено Штаб профілактики правопорушень, на засіданнях якого заслуховуються звіти, інформації про стан виховної роботи в групах, заслуховуються наставники, учнів, які знаходяться на обліку, про їхню роботу з профілактики правопорушень.

Міністерство культури і відпочинку організовує та проводить масові заходи, акції та зустрічі з цікавими людьми.

Міністерство соціальної політики налагоджує та підтримує зв'язки з іншими училищами, різноманітними організаціями, займається проведенням переговорів щодо співпраці та взаємодопомоги, займається організацією доброчинних, благодійних акцій: наданням допомоги людям похилого віку, ветеранам Великої Вітчизняної війни, інвалідам. Високим виховним потенціалом виділяються заходи, пов’язані із вшануванням пам'яті випускників училищ, воїнів-афганців, які загинули, виконуючи свій інтернаціональний обов’язок.

Міністерство охорони здоров'я та спорту зай­мається організацією та проведенням спортивних змагань, веде пропаганду здорового способу життя.

Міністерство преси включає в себе прес-центр, який інформує про роботу влади учнівської республіки, про новини училищного життя, вивчає громадську думку учнів з актуальних питань училищного життя та болючих проблем сьогодення.  

Структура учнівського самоврядування Центру 

 

Схематичне зображення структури учнівського самоуправління Центру 

Ефективна дієва організація учнівського самовря­дування може відбутися лише за підтримки і допомоги дорослих. Тому в Центрі співпрацює «трикутник»: учні — батьки — педагогічний колектив.

Схема співпраці учнівського і педагогічного колективів та батьків.

Педагоги-консультанти (закріплені за кожним міністерством) допомагають органам самоврядування підготувати обґрунтовану перспективу розвитку діяльності у позаурочний час, консультують членів міністерств з окремих питань життєдіяльності учнів. Майстер в/н або класний керівник є консуль­тантом з певного виду учнівської діяльності в межах групи. Ініціаторами різноманітних справ у групі і Центрі загалом, виступають учні.

Співпраця учнівського самоврядування з батьківською громадою з кожним роком стає більш тісною та дієвою. Традиційним стало проведення спільних засідань, де учні разом з батьками знаходять шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми. Плідною є співпраця учнівського самоврядування і батьків по роботі з учнями, які знаходяться на внутріучилищному обліку.

Наш досвід свідчить, що самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості людини, як то­лерантність, критичність та конструктивність мислення, повагу до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу і самовиховання. Воно спонукає до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу і є реальним фактором формування навичок здорового способу життя.

Майбутнє розкриває великі перспективи та мож­ливості перед учнівською республікою. В задумі — багато нових цікавих справ, які дадуть можливість залучити якомога більше учнів до сумісних дій, надати нових знань та набути практичного досвіду в знаходженні альтернативи пагубним звичкам та негативному середовищу.

Контакти

fb
insta

Виконання вимог Закону України "Про освіту"

Анонси новин

Новини Центру

16 січня
Педагогічна рада

14 січня
Лінійка

11 січня
Тренінг з медіаграмотності

10 січня
Пед.читання

09 січня
Засідання МК

09 січня
Засідання пед. ради

08 січня
Засідання МК

02 січня
Засідання МК

21 грудня
Святковий концерт

20 грудня
Візит до дит. центру реабілітації

19 грудня
Вітання з Миколаєм

19 грудня
Брейн-ринг

18 грудня
До 200-річчя П.Куліша

18 грудня
Екскурсія до музею

17 грудня
Тиждень операторів КН, секретарів, офісних службовців

14 грудня
Форум лідерів змін

13 грудня
Інформатика

12 грудня
Мовний конкурс

10-14 грудня
Тиждень математики, інформатики

06 грудня
Круглий стіл

04 грудня
До Дня гідності

03 грудня
Виховний захід

30 листопада
Онлайн-тестування

29 листопада
Вітаємо з перемогою у міні-футболі

29 листопада
Профорієнтація (Красноград)

28 листопада
Онлайн-анкетування

27 листопада
Екскурсія до музею природи

26 листопада
Тиждень біології та хімії

24 листопада
До 85-их роковин Голодомору в Україні

21-23 листопада
Тренінг з медіаграмотності

23 листопада
Відкритий урок з флористики

22 листопада
Екскурсія до ХІПТ

22 листопада
Семінар викладачів фізичної культури

21 листопада
Екскурсія до Харківського планетарію

20 листопада
Захист проектів "Література Слобожанщини"

19 листопада
Урок виробничого навчання (маляр)

19 листопада
Моніторинг, історія

17-18 листопада
Тренінг з ненасильницького спілкування

16 листопада
Моніторинг, інформаційні технології

15 листопада
Моніторинг, математика (Підопригора Н.В.)

14 листопада
Профорієнтація (Куп'янськ)

14 листопада
Конкурс ім. П. Яцика

14 листопада
Моніторинг, математика (Сидоренко Т.О.)

14 листопада
Інструктивно-методична нарада

13 листопада
Профорієнтація (Сахновщина)

12 листопада
Моніторинг уроку в/н (оператори КН)

12 листопада
Відкритий урок з укр. літератури

12 листопада
Відкриття тижня укр. мови

09 листопада
Диктант до Дня писемності та мови

09 листопада
Моніторинг ("Охорона праці")

09 листопада
Моніторинг (виробниче навчання)

08 листопада
Відвідування виставки "Освіта Слобожанщини"

08 листопада
Моніторинг уроку "Технологія штукатурних робіт"

05-23 листопада
Моніторинг уроків адміністрацією

06 листопада
Моніторинг уроку з української літератури

05 листопада
Моніторинг уроку виробничого навчання

03 листопада
Суботник

02 листопада
Засідання викладачів і майстрів в/н

01 листопада
Майстер-клас "Тріора"

Детальніше...
© 2019 Регіональний центр професійної освіти будівельних технологій Харківської області.
Навчаймося разом!