автомобильно

  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Виховання ініціативної молоді, здатної приймати важливі рішення, неможливе без широкого залучання учнів до участі в управлінні справами Центру через організацію колективної творчої діяльності та учнівського самоврядування.

Головне завдання учнівського самов­рядування Центру полягає в тому, щоб через розвиток соціальної активності учнів виховувати в них почуття власної гідності, надати їм можливість проявити себе в справах. Це дає змогу формувати свідоме ставлення до власного життя, а отже і до здоров’я, створює альтернативу безцільного проведення часу.

Лідери учнівського самоврядування Центру приймають активну участь у роботі Харківської обласної ради учнівського самоврядування, яка входить до Всеукраїнської ради учнівського самоврядування професійно-технічних навчальних закладів. 

Законодавчу гілку влади в учнівській республіці уособлює вища учнівська рада, що складається із лідерів груп, які є представниками кожної групи. У нашому Центрі до парламенту учнівської республіки входять 21 староста (за кількістю  груп).

Дуже важливим кроком у становленні нашої мо­делі самоврядування стало створення статуту учнівської республіки та кількох основних законів. Статут учнівської республіки розроблено і затверджено радою лідерів учнівської республіки та обговорено і прийнято всіма учнями Центру.

За статутом, учнівська республіка є парламентсько-президентською. Президент учнівської республіки обирається з числа учнів усіх груп терміном на один рік. Проводяться демократичні вибори президента учнівської республіки,які несуть великий вихов­ний потенціал. Кандидати у президенти та їх команди готують передвиборчі програми, які захищають перед виборцями.

Представником виконавчої влади є кабінет міністрів учнівської республіки. Збори міністрів проводяться раз на два тижні.

В учнівській республіці існує 5 міністерств, рада лідерів груп (старостат) та гуртожитку.

Центр дисципліни та порядку займається підтри­манням внутрішнього порядку в Центрі, профілактикою попередження злочинності, вирішує конфліктні ситуації. При Міністерстві створено Штаб профілактики правопорушень, на засіданнях якого заслуховуються звіти, інформації про стан виховної роботи в групах, заслуховуються наставники, учнів, які знаходяться на обліку, про їхню роботу з профілактики правопорушень.

Міністерство культури і відпочинку організовує та проводить масові заходи, акції та зустрічі з цікавими людьми.

Міністерство соціальної політики налагоджує та підтримує зв'язки з іншими училищами, різноманітними організаціями, займається проведенням переговорів щодо співпраці та взаємодопомоги, займається організацією доброчинних, благодійних акцій: наданням допомоги людям похилого віку, ветеранам Великої Вітчизняної війни, інвалідам. Високим виховним потенціалом виділяються заходи, пов’язані із вшануванням пам'яті випускників училищ, воїнів-афганців, які загинули, виконуючи свій інтернаціональний обов’язок.

Міністерство охорони здоров'я та спорту зай­мається організацією та проведенням спортивних змагань, веде пропаганду здорового способу життя.

Міністерство преси включає в себе прес-центр, який інформує про роботу влади учнівської республіки, про новини училищного життя, вивчає громадську думку учнів з актуальних питань училищного життя та болючих проблем сьогодення.  

Структура учнівського самоврядування Центру 

 

Схематичне зображення структури учнівського самоуправління Центру 

Ефективна дієва організація учнівського самовря­дування може відбутися лише за підтримки і допомоги дорослих. Тому в Центрі співпрацює «трикутник»: учні — батьки — педагогічний колектив.

Схема співпраці учнівського і педагогічного колективів та батьків.

Педагоги-консультанти (закріплені за кожним міністерством) допомагають органам самоврядування підготувати обґрунтовану перспективу розвитку діяльності у позаурочний час, консультують членів міністерств з окремих питань життєдіяльності учнів. Майстер в/н або класний керівник є консуль­тантом з певного виду учнівської діяльності в межах групи. Ініціаторами різноманітних справ у групі і Центрі загалом, виступають учні.

Співпраця учнівського самоврядування з батьківською громадою з кожним роком стає більш тісною та дієвою. Традиційним стало проведення спільних засідань, де учні разом з батьками знаходять шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми. Плідною є співпраця учнівського самоврядування і батьків по роботі з учнями, які знаходяться на внутріучилищному обліку.

Наш досвід свідчить, що самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості людини, як то­лерантність, критичність та конструктивність мислення, повагу до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу і самовиховання. Воно спонукає до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу і є реальним фактором формування навичок здорового способу життя.

Майбутнє розкриває великі перспективи та мож­ливості перед учнівською республікою. В задумі — багато нових цікавих справ, які дадуть можливість залучити якомога більше учнів до сумісних дій, надати нових знань та набути практичного досвіду в знаходженні альтернативи пагубним звичкам та негативному середовищу.

Контакти

fb
Google+

Закон України "Про освіту"

Новини Центру

Вітаємо команду з плавання з перемогою!

18 квітня
Семінар-практикум для вихователів гуртожитків

16 квітня
Бесіда в групі 2 СК-6

12 квітня
Конкурс фахової майстерності мулярів. Вітаємо Харченка Андрія з перемогою!

05 квітня
Змагання з плавання

Вітаємо Чернякова Дмитра з ІІ місцем!

Вітаємо Харіна Андрія з перемогою!

29 березня
Конкурс фахової майстерності столярів

28 березня
Участь у "Толоці добрих ідей"

26 березня
Виховний захід до 80-річчя В. Чорновола

22 березня
Дефіле "Дівчина-весна"

19 березня
Лінійка, нагородження переможців олімпіад

19 березня
Атестація педагогічних працівників

16 березня
День відкритих дверей

15 березня
Семінар-практикум (Кнауф)

1 березня
Уроки з плавання

Вітаємо команду з призовим місцем!

22 лютого
Обласний семінар-практикум (предмети на базі комп. техніки)

20 лютого
Тренінг з пожежної безпеки

20 лютого
Збори членів профспілки

15 лютого
Візит до обласного центру реабілітації дітей

15 лютого
Проведення олімпіад серед учнів груп будівельного профілю

15 лютого
Конкурс стіннівок (будівництво)

14-15 лютого
Святкування Масляної

14 лютого
Майстер-клас з оздоблення фасадів

13 лютого
Конкурс стіннівок з охорони праці

13 лютого
Інтелект-тренування

12-13 лютого
Проведення профорієнтаційної роботи

09 лютого
Бінарний урок (англ.+географія)

07 лютого
Змагання з волейболу між групами

05 лютого
Початок тижня англійської мови

05 лютого
Загальна лінійка

29 січня - 02 лютого
Тиждень історії

02 лютого
Брейн-ринг з історії

01 лютого
Захід з історії

01 лютого
Профорієнтація (Первомайський)

30 січня
Літературний квест у Харківській обласній бібліотеці

30 січня
Профорієнтація (ХЗОШ № 52)

29 січня
Захід, присвячений пам’яті Героїв Крут

26 січня
Візит учнів школи № 64

22 січня
До Дня Соборності України

16 січня
Лінійка

10 січня
Педагогічна рада

09 січня
Педагогічні читання
 

Детальніше...
© 2018 Регіональний центр професійної освіти будівельних технологій Харківської області.
Навчаймося разом!